Roadtrip: Weekend in South Rhodes

Guess what?! Το #roadtripping θα γίνει πιθανότατα το no.1 hashtag στις τάσεις μου 😆

Ναι, ξέρω πως περίμενες στο ποστ αυτής της εβδομάδας να σου πω για το νέο χρώμα στα μαλλιά μου και πως το πέτυχα (my blonde story 💁💁), αλλα guess what again - το κανάλι μου στο YouTube θα ανοίξει ξανά! Οπότε πιθανότατα θα μιλήσουμε εκεί για beaute, μαλλιά, μακιγιάζ κτλ κτλ
Όσο με παρακολουθείς εδώ θα βλέπεις hints, αλλά θα σου κρατάω τα υπόλοιπα μυστικά! Τι; Not fair? Τρέξε για SUBSCRIBE και δεν θα μείνεις αδικημένη!

Και μετά απ' αυτή την καθόλου σχετική εισαγωγή, ας μπούμε στο θέμα του σημερινού ποστ...

Όσες και όσοι με παρακολουθείτε στο Instagram θα ξέρετε πως πριν μερικές μέρες έκανα πάλι ένα roadtrip στη νότια Ρόδο με το αγόρι μου... Αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε μια πολύ όμορφη διαδρομή μέσα απ' το δάσος και να σταματήσουμε σε πολλά μέρη που αξίζει πραγματικά να επισκεφτείς αν βρεθείς στη Ρόδο!

Η διαδρομή μας ξεκίνησε από τις Επτά Πηγές. Μια τοποθεσία γεμάτη πράσινο που την διασχίζει ποταμάκι, το οποίο καταλήγει σε μια μικρή λίμνη με καταρράχτη! Αν βρεθείς εκεί και έχεις "αντοχές" μπορείς να διασχίσεις το δάσος, αλλά φρόντισε να φοράς τα κατάλληλα παπούτσια - τα πέδιλα ομολογώ πως έφεραν πολλές φορές τη ζωή μου σε κίνδυνο. Αν πάλι θες να δεις απλά τη λίμνη και τον καταρράχτη, τότε σου προτείνω να διασχίσεις το τούνελ που θα σε βγάλει κατευθείαν εκεί (εκτός κι αν έχεις κλειστοφοβία, γιατι προειδοποιώ πως είναι πολύ στενό και το νερό καλύπτει τους αστραγάλους) - αν είδες το story μου στο Instagram καταλαβαίνεις τι εννοώ!

Total Look: Forever 21

Seven Springs

💓

Η δεύτερη στάση μας έγινε για φαγητό, παραλιακά, στην περιοχή της Καμείρου...
Χταπόδι λιαστό, σουπιά με μελάνι - όσοι δεν το έχετε φάει, δοκιμάστε την απόμενη φορά που θα βρεθείτε σε ψαροταβέρνα, τρελένομαι γι΄ αυτό το πιάτο!! - και γαριδάκι συμιακό ήταν μερικά απ' τα πιάτα που δοκιμάσαμε στο Porto Antico. Υπέροχο μέρος, ακριβώς πάνω στο κύμα, με πολύ καλό φαγητό και σέρβις. Σίγουρα θα ξαναπάμε!

Και αφού πλέον είχαμε γεμάτο στομάχι, αποφασίσαμε να ανέβουμε στο Κάστρο της Κρητηνίας, ελάχιστα χιλιόμετρα απ' το μέρος που βρισκόμασταν για φαγητό...
Η θέα... απλά breathtaking!

View from the Castle of Kritinia

Στάση για φωτογραφίες και για να "χορτάσουμε" το τοπίο.. και συνεχίζουμε την πορεία μας νότια!

Προτελευταία στάση της ημέρας το κάστρο του Μονόλιθου, το οποίο είδαμε από μακριά, καθώς δεν είχαμε καθόλου δυνάμεις για ακόμη μια ανάβαση με τόσο ήλιο και ζέστη. Σταματήσαμε όμως σε ένα πολύ καλό σημείο με τηλεσκόπιο, αγοράσαμε φρέσκα φρούτα (θα βρεις πολλά "stands" μαναβικών πάνω στον δρόμο) και απολαύσαμε τη θέα!

Castle of Monolithos

Συνεχίζουμε μερικά χιλιόμετρα παρακάτω και φτάνουμε στην παραλία των Φούρνων. Βέβαια, αποφασίσαμε να μην βουτήξουμε, γιατί η παραλία δεν ήταν στις "προτιμήσεις" μας ας πούμε... Γενικά, οι παραλίες από την δυτική πλευρά της Ρόδου (στην οποία βρίσκομαι) έχουν σχεδόν πάντα αρκετό κύμα και φύκια. Προσωπικά δεν τις προτιμώ για βουτιές. Είναι όμως ιδανικές για wind surfing κτλ και γι΄ αυτό έχουν αρκετούς fans!

Πέρνουμε, λοιπόν, τον δρόμο της επιστροφής... Περνάμε από το χωριό Έμπωνα (θα βρεις πολύ καλό κρασί από τοπικούς παραγωγούς) και φτάνουμε στον Προφήτη Ηλία. Τελευταία στάση της ημέρας για καφέ και γλυκό στο ξενοδοχείο Έλαφος μέσα στο δάσος...

Και κάπου εδώ τελειώνει το roadtrip.. Αν έχετε επισκεφτεί κάποιο απ΄ τα παραπάνω μέρη περιμένω τα σχόλιά σας και αν όχι τότε σας προτείνω ανεπιφύλαχτα να ακολουθήσετε την διαδρομή που κάναμε σε κάποια εκδρομή σας και δεν θα χάσετε! 😉